Thursday, September 16, 2010

Adoro te devote



Adoro te devote, latens Deitas, | I devoutly adore you, O hidden God,
Quæ sub his figuris vere latitas; | Truly hidden beneath these appearances.
Tibi se cor meum totum subjicit, | My whole heart submits to you,
Quia te contemplans totum deficit.| And in contemplating you, It surrenders itself completely

In cruce latebat sola Deitas,| On the cross only the divinity was hidden,
At hic latet simul et Humanitas, | But here the humanity is also hidden.
Ambo tamen credens atque confitens, | I believe and confess both,
Peto quod petivit latro pœnitens. | And ask for what the repentant thief asked.

O memoriale mortis Domini! | O memorial of our Lord's death!
Panis vivus, vitam præstans homini! | Living bread that gives life to man,
Præsta meæ menti de te vívere, | Grant my soul to live on you,
Et te illi semper dulce sapere. | And always to savor your sweetness.

Jesu, quem velatum nunc aspicio, | Jesus, whom now I see hidden,
Oro, fiat illud quod tam sitio: | I ask you to fulfill what I so desire:
Ut te revelata cernens facie, | That on seeing you face to face,
Visu sim beátus tuæ gloriæ. Amen | I may be happy in seeing your glory. Amen

St. Thomas Aquinas

No comments:

Post a Comment